قاطی پاتی!!!

قاطی پاتی!!!


 یارو پدرش تو بستر مرگ بوده به پسرش می گه بیا بشین کنارم کارت دارم

بعد یه چوب می ده دست پسرش. پسره هم که می خواسته ذکاوتش رو نشون بده قبل از حرف زدن پدرش چوب رو می شکنه. پدره سکته می کنه درجا می میره.
مامانش می گه خاک تو سرت این نی از هفت نسل پیش دست به دست به پدرت رسیده بود

.

.

.

خداجونم گوجه سبز رو چرا کروی آفریدی؟؟
خو مکعب مستطیلی مربعی می آفریدی نمک روش میموند دیگه:l
لایک:داداش ناشکری نکن تف بزنی عین چسب میچسبه!!اگه نچسبید هم کرم حلزون بزنی حتما دیگه میچسبه!!

.

.

.

تو خیابون دعوا بود در حد لیگ نیمه حرفه ای قزاقستان!!!
2 تا پسره قشنگ داشتن همو میزدن مردم ریختن جداشون کنن..منم رفتم پیش یکیشون آروم تو گوشش 1 چیزایی گفتم اونم فقط با سرش تایید میکرد مردم فک میکردن عجب روانشناسی هستم دارم آرومش میکنم اما در واقع چیزایی که من بهش میگفتم اینا بودن:
ببین داداش من کل مبارزه رو نگاه کردم و حریف رو هم آنالیز کردم.
حریفت خیلی چغر و بدبدنه... رو هوک(حوک) های چپ و راستت بیشتر کار کن!بعد دقیقا به سبک مربیا پیشونم رو گزاشتم رو پیشونیش و چش توچش شدم گفتم برو تو میدون داداش!چن تا هم سیلی نرم زدم به خودش بیاد!ولی بعدش یادم نمیاد دیگه چی شد:دی

.

.

.

یه بار امتحان داشتم هیچی هم بلد نبودم میخواستم تاصبح درس بخونم یه لیوان بزرگ قهوه درست کردم و خوردم تا نخوابم چشمتون روز بد نبینه دقیقا تا سر جلسه امتحان هر 15 دقیقه یه بار گلاب به روتون میرفتم دستشویی نه تونستم درس بخونم نه بخوابم

.

.

.

یکی از دغدغه های من از روزی که ال ای دی خریدیم
این شده که چجوری میتونم رو سرش گلدون بزارم!!!
ینی میتونم آیا؟
اصن همچین چیزی دااااریم؟
نه!واقعن داااااااااریم؟

.

.

.

شنیدی معلما میگن : چرا وقتی من درس میدم حرف میزنید ؟؟؟

اما تا حالا از این زاویه نگاه نکردن

که چرا وقتی ما حرف میزنیم درس میدید ؟

خب عزیزان رسیدگی کنن دیگه

.

.

.

ﺣﺴﻪ ﺧﻮﺑﯿﻪ ﮔﺸﺘﻦ ﻻ ﺑﻼﻱ ﻻﻳﮑﺎ, ﺑﻪ ﺩﻧﺒﺎﻝ ﻻﻳﮏ ﻳﻪ ﺁﺩﻡِ
" ﺧــــــــﺎﺹ"

.

.

.

اولا به نظر میرسید زندگی بدون اون یعنی هیچ...
اما حالا که رفته فهمیدم که فقط به نظر میرسید...

.

.

.

روزى به لقمان هیچ نگفتند
همینطورى ساکت نگاهش کردند
.......
.... آخر خودش خسته شد و گفت:از بى ادبان ! 

.

.

.

مشکلات از جایی شروع شد که

به هرکی گفتیم نوکرتیم 

فکر کرد واقعا اربابه!!!!

.

.

.

یـه مـرد نـادان بـه یـه زن مـیـگـه : سـاکـت بـاش ...
امـا یـه مـرد دانـا بـه یـه زن مـیـگـه :
نـمـیـدونـی وقـتـی لـبـهـات بـسـته اند چـقـدر خـوشـگـل مـیـشـی ... ^_^

.

.

.

یه وقتایی تو زندگیت میرسه
که بايد دستت رو بـــزنی زير چـــــونت
و
جريان زندگيــــت رو فقــــــــط تمــاشا کنی
بعدشـــــــم بگــــی
بــــــــــــــــــــــــ ـــــه درک...

.

.

.

بعد از اینهمه تبلیغ کرم و صابون و ... حلزون کم مونده مردم دور گردن این حلزون های بیچاره قلاده بندازن بیارنش تو خیابون

.

.

.

چراااا تنــهام گذاشـــتى ؟!؟ . . . از كجــا ميدونـــستى بـِـدونه تو انقــدر به من خوش ميگزره

.

.

.

همیشه از این می ترسم که نکند،
جفت من با دیگری جفت شود،
و سهم من فقط جفتک باشد !

.

.

.

آقا ما بچه بودیم یه روز تلویزیون می دیدیم داشت می گفت اگه میخوایین خدارو ببینید اسم نعمت ها ومخلوقاتشو رو بیارین ماهم کنجکاو شدیم از فرداش هروقت خونه خالی میشد میشستم چهار ساعت هی می گفتم پنکه یخچال،ماشین،تلویزیون بعد پامی شدم میرفتم این واونور خونه رو میگشتم ببینم خدا اومده ببینمش یانه، آخر هم نیومد بیخیال شدم!!!!!!!!!!

.

.

.

آهاى تويى که ميگى دوسم دارى!
آره! با توام!
اگه راس ميگى دستت رو از زير در نشون بده....!!!
خخخخخخ

.

.

.

نخ دندون اورال بی ۱۷ هزار تومن!
خووووو لامصبا آخه آدم با این نخ غذای لای دندونش رو پاک نمیکنه که باهاش لباس میدوزه، ‌ میره عروسی :~

.

.

.

اگـــه هـــیــچــکــس تـــوی دنـــیـــا از شـــمـــا بـــدش نـــمــیــاد
یــــه جــــای کـــارِتـــــون مـــی لــنــگـــه

.

.

.

خـــــواب:
7 استــــاد لاغــــــر، 7 دانشجــــــوی چـــــاق را خوردند.
تعبیـــــر خـــــواب: مشروطـــــی در راه اســـــت.

.

.

.

سیگار یه درس خوب بهم داد.
"به پای کسی بسوز که نفسش را خرجت کنه"

.

.

.

زندگی کوتااه است..تا زمانیک ِ دندان دارید لبخند بزنیـد..

.

.

.

متنفرم!

از خاطره هایی که وقتی بهشون فکر میکنم میگم: وای من چقدر احمق بودم!

.

.

.

دوستم زنگ زده خونمون مادر بزرگم گوشی رو برداشته
در حالیکه گوشی دم دهنشه از من میپرسه بگم هستی یا نیستی؟!!!

.

.

.

ســــــــــخت اسـت تــــــــــحـمل شـخـصي کـه ، اوايـــــــــل طـــــور ديــگــري بــــود........

.

.

.

دختره بجز دماغش تمام فضاهای خالی صورتشو گونه در نظر گرفته 
و من برای این اینایئدولوژی خلاقانه تعریفی جز هنر ندارم |:

.

.

.

همونطور که انسان قادر نیست خودش ،خودشو قلقلک بده
چون مغز درک میکنه که این کار خودشه !
بیشعورها هم بنده خداها نمیفهمن بیشعورن !

.

.

.

نظر بزاریدااا



نظرات شما عزیزان:

Alirgh
ساعت14:06---18 مهر 1392
سلام وبت واقعا قشنگه اگه خواستی لینک کن یا توی وبم عضو شو لینکت کردم

amir
ساعت19:14---17 خرداد 1392
سلام وبت عالیه عزیزم اگه تونستی یه سری هم به من بزن ونظرررر یادت نرود

Me
ساعت16:48---17 خرداد 1392
سلامی دوباره...
باریک..خوشم اومد جمله های باحالی بود..به ما هم یه سر بزن..


مسعود
ساعت13:03---16 خرداد 1392
سلام دوست عزيز وبت حرف نداره سعي کن ادامه بدي راستي ي سري هم ب وب عاشقانه من بزن پشيمون نميشي من شمارو لينک کردم شماهم منو بلينک تاهرروز بهت سر بزنم منتظر حضور گرم و سبزت در وبلاگ هستم مرسي باي

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: Mehdi ׀ تاریخ: پنج شنبه 16 خرداد 1392برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , mehdi300022.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com